Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Ogłaszam...

co ogłosić muszę. Pokazane na zdjęciu prezenty otrzyma:

Ale żeby pozostałym Paniom nie było smutno, to każda też coś ode mnie może dostać, jeśli tylko chce. Prześlijcie mi na maila swoje dane do wysyłki oraz info, co chciałybyście ode mnie dostać z przydasiów, a ja postaram się każdej sprawić przyjemność. 
Jeśli chciałybyście nadal oglądać moje prace, to pokazuję je na raczkującym jeszcze profilu na FB. Wystarczy wyszukać "Handmade by Magda" i powinna się Wam pokazać moja strona.
Nie wiem, co dalej będzie z blogiem. Może jeszcze kiedyś wrócę do jego pisania. Póki co, za radą hand made by pstro robię sobie urlop ;-)
Dzięki, że ze mną byłyście!

4 komentarze:

Small Megi pisze...

Jak się cieszę że to ja!! Hurra!! Dziękuję ogromnie! Pozdrawiam Pstro
PS urlopuj się ile chcesz a potem wracaj na blogowisko!

Small Megi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Majerczak Sylwia pisze...

Serdeczne gratulacje : )

Joanna pisze...

Gratuluję! A to co ja bym od Ciebie chciała to już wiesz, dziękuję:) Ciągle czekam co w zamian mam wysłać. Pozdrawiam :)