Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

poniedziałek, 6 grudnia 2010

Bombka kusudama

Zainspirowana zdjęciami z Kramiku Ludki poszukałam w internecie "przepisu" na bombki origami. Znalazłam te, co chciałam, a przy okazji i takie, które mi się bardzo spodobały i wydały mi się bardzo proste do zrobienia. No, proste to one są w wykonaniu, ale bardzo czasochłonne i paluszki mnie nieco bolą od zaginania papieru :-) Spędziłam pół dnia, z krótkimi przerwami na życie rodzinne, na pracy przy tej bombce. Ale jestem bardzo zadowolona z efektu. A oto on:

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Coś pięknego...warto było!

Unknown pisze...

och, co za cierpliwość :) piękne cudeńko zrobiłaś.

Anonimowy pisze...

so refreshing article...thanks ...I like your blog

cara memakai jilbab pisze...

I like your article , I like your blog