Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

poniedziałek, 23 maja 2011

Kopertówka

Od dawna podobają mi się kartki wykonane metodą kopertową. Jakoś jednak nigdy nie miałam okazji (zawsze inne pomysły wysuwały się na pierwszy plan) takiej kartki zrobić. Dziś to się zmieniło. Planowałam sobie to od jakiegoś czasu i w końcu się za nią zabrałam...
Mnóstwo w mojej pracy niedociągnięć i błędów, ale na nich przecież człowiek się uczy. Kolejna kopertówka na pewno będzie ładniejsza. Ta już za kilka dni powędruje do bardzo miłej osoby, którą niedawno poznałam.

3 komentarze:

Ewa pisze...

śliczniusia :) taka delikatna...

Unknown pisze...

Ja tutaj nie widzę żadnych niedociągnięć.
Piękna :)


Ps. Otrzymałam twoją przesyłeczkę z wymianki książkowej. Hmmmmm dziękuję, książka świetna, zakładka przepiękna a słodyczy już niema hihi

eniutek pisze...

Cieszę się ,że przesyłka doszła.
Miło było Cię gościć na swoim blogu:)
Mamy podobne pasje i lubimy czytać podobne książki. Na pewno będę tu częstym gościem.
Kartka kopertówka - super
Ja jeszcze etap kopertówki mam przed sobą.Ale jak znam swoje debiuty ,moja taka ładna nie będzie.
Pozdrawiam serdecznie