Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

sobota, 14 maja 2011

Papierowo

Kartki na Dzień Matki zrobione, pora więc zacząć myśleć o Dniu Ojca. Wiem, jeszcze trochę czasu zostało, ale ja poczyniłam już pierwsze próby.
Ojców do obdarowania mam trzech. Mój własny, mojego dziecka i ojciec ojca mojego dziecka :D Zatem ta kartka z pewnością się nie zmarnuje i powędruje do jednego z Panów. Poza tym dzień po Dniu Ojca imieniny ma mój Tata, więc czwarta kartka potrzebna będzie. I cieszy mnie to, bo rzadko mam okazję robić coś dla panów. A to jednak wyzwanie swego rodzaju. Przynajmniej dla mnie.
Biorę udział w pewnej wymiance. Zobowiązałam się w związku z tym do przygotowania zakładki do książki. Ja nie wiem, kto będzie mi wysyłał, a ten, komu ja wysyłam nie wie, że to właśnie ja. Przynajmniej póki co... Pierwszą zakładką, którą przygotowałam, nie będę się nawet "chwaliła", bo jest, pożal się Boże, żałosna. Kolejna wyszła mi całkiem przyzwoicie. Czy pójdzie w przesyłce na wymiankę? Jeszcze nie zdecydowałam ;-)
Bardzo przepraszam za jakość zdjęć, ale światła dziennego nie zdołałam dobrego uchwycić, a z lampą nic nie widać :/ Używać więc musiałam światła lampy z sufitu ;-)

2 komentarze:

*gooocha* pisze...

Twoja twórczość to zupełnie nie moja domena, ale może właśnie dlatego lubię popatrzeć jak niektórzy potrafią zaczarować papier + dodatki. Tobie wychodzi to świetnie.

Ewa pisze...

Mnie się bardzo podobają - i kartka, i zakładka. A kocio mnie urzekł ;)