Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

sobota, 29 września 2012

Prezenty :-)

W biegu niemalże zrobiłam zdjęcie zawartości przesyłki, jaką dostałam kilka dni temu od Marty. Do tej pory nie miałam zupełnie czasu na to, by na spokojnie sfotografować te cudeńka, jak i nawet na to, by dać dziewczynie znać, że przesyłka doszła! Nadrabiam więc zaległości i informuję, że wszystko jest piękne! Aniołka porwała już moja córka, ja za to cieszę się prześliczną sówką-breloczkiem. Jest przeurocza :-) Notesik na pewno też się przyda.
A oto zdjęcie (mam nadzieję, że Marta mi wybaczy jego jakość)...

Robótkowo u mnie dzieje się troszkę, lecz niewiele. Jakoś tak czas mi umyka między palcami. A teraz tym bardziej nie mam do robótek głowy, bo za tydzień jadę do Polski, co bardzo zajmuje moje myśli, bo planujemy pozałatwiać większość spraw związanych ze ślubem. Oby się udało :-)
Przez najbliższy miesiąc prawdopodobnie nic nie napiszę tutaj, ale mam nadzieję, że choć kilka z Was, które do mnie zaglądają o mnie nie zapomni i zajrzy, gdy wrócę i coś zacznę wrzucać. Sądzę, że będą to już klimaty świąteczne. A może jeszcze przed wyjazdem mnie natchnie? Kto wie?!
Pozdrawiam Was bardzo, bardzo ciepło :-)

3 komentarze:

Joanna pisze...

Madziu, jesteś szczęściarą, bo prześliczny prezent dostałaś :) Życzę Ci abyś wszystko załatwiła i czekam na nowe prace, też niedługo zacznę świąteczne przygotowania. Miłej niedzieli :)

Unknown pisze...

Fajny aniołek. taki inny niż wszystkie, które do tej pory widywałam. :)

Alojka pisze...

Wspaniały aniołek