Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

sobota, 1 września 2012

Sukienka dla małej księżniczki

Dobrnęłam do końca. Właściwie skończyłam ją już wczoraj, dziś jedynie kończyłam ostatnie okrążenie. I jestem bardzo zadowolona z efektu :-) Właścicielka sukienki również. A to najważniejsze.
Zdjęcie nie oddaje uroku sukienki, tym bardziej, że moje dziecko nie należy do tych, które potrafią stać, tak jak się je ustawi ;-)
Każda sukienka małej księżniczki musi się kręcić :D

A skoro dziś pierwszy dzień września, to ogłaszam wszem i wobec, że wszystkie osoby, które dodały komentarz na moim blogu od chwili, gdy ogłosiłam rozdawajkę, zostaną obdarowane. Bardzo więc proszę o adres do wysyłki na mojego maila wraz z informacją, co najbardziej chciałaby obdarowywana osoba dostać: coś do kartek, coś do dziergania, coś do szycia. Postaram się, by każdy dostał to, co mu się przyda.  Na wiadomości z adresami czekam do połowy września. 

Pozdrawiam :-)

12 komentarzy:

Doriss pisze...

Sukieneczka jest prześliczna. Mimo, że coś tam zaczęłam dłubać na szydełku to dalej jest to dla mnie czarna magia. Dlatego tym bardziej podziwiam.Berecik również wygląda pięknie.
Pozdrowionka

joanna:) pisze...

Madziu, właśnie na taką sukieneczkę czekałam i Marysia chyba też :) Jest słodka i prześliczna jak Twoja córcia :) Przecudnie w niej wygląda :>>>> Miłej niedzieli dla Ciebie i Twoich bliskich.

sylwia:) pisze...

Córcia pięknie w niej wygląda :)
Pozdrawiam

Elżbieta pisze...

Śliczna sukieneczka, widać, że Marysia zadowolona. Wychowujesz małą elegantkę, jej wymagania pewnie będą rosły razem z nią:) Ty też lubiłaś, jak sukienki się kręciły, bo to takie ładne:))

KatKal pisze...

Śliczności - i Marysia i sukienka :)

Daga Cholewa-Lewandowska pisze...

Wow super sukienka, a jak sie pieknie kreci!!!. A czerwony berecik jest boski, zachorowalam na taki dla swojej Myni.

Madziorek pisze...

urocza sukieneczka ;-)

Iwona pisze...

Śliczna sukieneczka i córeczka:)

Alojka pisze...

Przepiękna! wspaniale sie prezentuje

Serwetka pisze...

sukieneczka jest ODLOTOWA!

Joanna pisze...

Sliczna sukienka i coreczka piekna :)
Jesli chcesz to napisz do mnie na email:
joasiawisniewska@hotmail.com
przesle Ci przepis emailem :)
Milego dnia :)

hand made by pstro pisze...

śliczna sukienka!