Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

wtorek, 12 marca 2013

A jednak kartki...

Póki co, pozostaję w tematyce kartek. Szydełko również jest w użytku, ale wszystko, co robię jest na ukończeniu, a pokazać chcę, jak już będzie gotowe.
Dziś, korzystając z okazji, że dziecko mam w przedszkolu, zrobiłam kilka kartek nie-wielkanocnych :-) Mogą być użyte na wiele okazji, bo nie dodałam tekstu.
Obrazki: The Margaret Sherry Collection Limited, Promarker, kwiatki: Prima, Dovecraft, Papermania, papiery: Pink Paislee 2012 dla Cardmaking & Papercraft, Paper Cellar LTD (The Range), reszta pochodzi z głębi szuflad i ich pochodzenie jest nieznane ;-)
Środkowa kartka ma już swoje przeznaczenie :-) Moja córka kończy we czwartek 4 lata i to dla Niej ją robiłam. Ona uwielbia kotki :-) I pieski. I koniki. I Hello Kitty. I Emmę z "Opowieści wigilijnej o 12 pieskach". I Zygzaka McQueena. Ale przede wszystkim Seana McMissiona. I wiele, wiele innych ;-)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Masz niesamowitą wyobraźnię, wszystkie Twoje prace są piękne.

ArtUla pisze...

Przepiękne są Twoje kartki. Patrzę i napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam serdecznie

Joanna pisze...

Przecudne kartki :) jak zawsze :) Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥