Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

poniedziałek, 4 marca 2013

Invitations

Moja córka za niecałe dwa tygodnie obchodzić będzie swoje czwarte urodziny. Z tej okazji organizujemy jej imprezę na "skaczącym placu zabaw", jak ona to nazywa. Trzeba było więc zrobić kilka zaproszeń dla osób, do których nie mam numeru telefonu, a które Marysia chciałaby zaprosić na swoje urodziny. Powstało więc 5 zaproszeń - 3 męskie i 2 damskie, że tak to określę :-)
Przy okazji powstała też kartka dla osoby, która kupiła ode mnie dwa wyhaftowane kiedyś obrazy, przy okazji ratując mnie finansowo ;-)
Na dziś to tyle. W najbliższej przyszłości znów szydełko, bo kończę właśnie drugi kocyk dla malucha, a w planach mam kolejne grzechotki. Tym razem nieco bardziej dziewczęce. I w ogóle mnóstwo mam planów robótkowych. I oby tylko wiosna nadal cieszyła mnie swoim jasnym dniem ubranym w słoneczne promienie i kiełkującą dookoła roślinność, to na wszystko będę miała chęci :-)

2 komentarze:

Elżbieta pisze...

Widzę, że robota Ci się w rękach pali:) Fajne zaproszenia, karteczka z podziękowaniami jeszcze ładniejsza:)Dużo ostatnio robisz, ja będę musiała też się zmobilizować, mam pewne plany, ale najpierw muszę dojść do siebie po powrocie do domu.

Polcia pisze...

To pierwsze zaproszenie jest naprawdę piękne. Proste, ale ma w sobie to coś :)