Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

sobota, 15 stycznia 2011

Kolejne etui i... rozdawanka

Naszło mnie na rozdawankę. Zrobiłam kolejne etui na telefon i uznałam, że skoro mam już jedno, to drugie mogę oddać. Może komuś się przyda. A do etui dodam naszyjnik z tego samego materiału, który pokazałam w poprzednim poście. Z czasem może dodam coś jeszcze, ale to będzie raczej niespodzianka. A powód? Jest kilka. Jednym z nich jest mój wyjazd do Polski na kilka dni, z którego bardzo się cieszę.
Zasady rozdawanki są proste. Wystarczy zamieścić pod tym postem komentarz, że ma się chęć na otrzymanie prezentu. I tyle. Nie musisz mnie obserwować, nie musisz zamieszczać informacji o rozdawance na swoim blogu, choć przyznam, że w obu przypadkach byłoby mi miło. 



Losowanie odbędzie się dopiero po moim powrocie z Polski, czyli 5 lutego.

A tak dokładniej wygląda etui:

 Guziczek - zapięcie.

 Widok z przodu.

 Widok z tyłu.

I otwarte etui z lekko wysuniętym telefonem, który, niestety, nie jest częścią rozdawanki.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

To jest oszałamiająco piękna! Robisz tak wspaniałych prac, z przyjemnością je zobaczyć! =)

Anonimowy pisze...

Dziwne, myślałem, że tak bardzo chcą, że nie miałem szczęścia, ale znalazłem jeden, to pewnie dlatego, że każdy widzi to piękno po prostu zapomnieć, aby przeczytać wiadomość. =))))))))))))))
W każdym razie miałem szczęście i jestem zadowolony! =) Dziękuję, drodzy Magda, na moje zwycięstwo, za wspaniałą pracę i za inspirację, że dają! =)
Hugs, Lisena.