Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

wtorek, 4 stycznia 2011

Stworzone przez Marię

Moja Córcia, widząc, że mama coś klei, wycina i dopasowuje różne elementy do kartek, sama chciała coś takiego stworzyć. No i powstało to:



Arcydzieło mojej 22-miesięcznej Marii. Prawda, że cudne? :-)

Dostałam dzisiaj pierwszą urodzinową kartkę wysłaną pocztą. Urodziny miałam 20-go grudnia zeszłego roku, ale, więc ponad 2 tygodnie temu, ale i tak ucieszyłam się bardzo, że choć jedna osoba, która poprosiła mnie o adres do wysłania życzeń (banerek jako pierwszy jest na bocznej szpalcie), zrobiła to. Dziękuję Ci bardzo, Moniko, za życzenia.
Monika jest pomysłodawczynią całej akcji wysyłania życzeń osobom, które nie dostają ich zbyt wiele lub po prostu lubią otrzymywać kartki z życzeniami. Życzeniowysyłanie trwa cały rok, a zasady można poznać klikając na baner, albo tutaj. To naprawdę przyjemne, gdy dostaje się tradycyjną pocztą życzenia. Mnie sprawiło też przyjemność wysłanie kartek do kilku dziewczyn (jedna z nich dostała je na pewno, a reszta nie dała znać, ale mam nadzieję, że poczta jednak się spisała na plus). Wkrótce znów będę rozsyłać życzenia :-)

Miłego popołudnia.

1 komentarz:

Annalice pisze...

Bardzo dziękujemy za wspólna zabawę:)
A niedawno rozpoczęłyśmy nową zabawę więc zapraszamy do udziału :)

Pozdrawiam gorąco :)