Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

sobota, 9 lutego 2013

Cuda i cudaczki

Zacznę od końca, tzn. od rzeczy, które zrobiłam jako ostatnie. Nie wszystko, co wczoraj powstało mi się podoba, ale cóż - nie zawsze wychodzi tak, jakby się tego chciało.

Komplet.

Spinki są dwie, na zdjęciu jedna. Gumka na włosach pokazywana już była baaardzo dawno.

Broszka nr 1, która może też być spinką.

Broszka nr 2. I tu mała uwaga. Ponieważ odpadł koralik - mój błąd (za mało kleju) - musiałam podkleić go jeszcze raz, a do zdjęć broszka pozuje z niewyschniętym jeszcze klejem, który, jak większość z Was wie, zmienia się z białego w przezroczysty. Proszę więc wziąć to pod uwagę.

I to wszystko na dzisiaj :-) Dobranoc.

3 komentarze:

Joanna pisze...

Śliczną biżuterię stworzyłaś:) A spineczki i broszki cudne:) Marysi z zachwytu oczka się zamknęły, ale buzia się śmieje ♥♥♥
Pozdrawiam

Elżbieta pisze...

A mnie się podobają wszystkie cuda i cudaczki:)

Jusia pisze...

Fajnie, fajnie...
A Marysia jak pozuje :)