Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

czwartek, 29 września 2011

Candy!

Chora jestem i nie mam na nic siły i ochoty. Mam co prawda na szydełku coś dużego, w połowie już zrobionego, ale jakoś odpycha mnie ta robótka od siebie, jak każda inna zresztą... Mam też do dokończenia krzyżyki, a i projekty na kartki się w głowie zalęgły. Ale jak tu coś robić, jak gorączka rozkłada, zatoki bolą, że o gardle nie wspomnę.
Ale nie o tym tutaj teraz miało być.
Mam w swoich zbiorach craftingowych sporo materiałów, które z pewnością użyłabym, gdybym miała więcej czasu na swoje pasje. Co więcej, nadal mój zbiór rośnie, choć bardzo staram się ograniczyć kolejne zakupy, to nie da się czasem przejść obojętnie obok jakiejś wspaniałej oferty dziurkaczy, papierów, czy innych stempli czy wstążek. Muszę więc zrobić miejsce na nowe nabytki. Chcę się więc podzielić tym, co mam. Sporo tego uzbieram na pewno, ale teraz jeszcze nie pokażę, co znajdzie się w paczce. Możecie być jednak pewne, że będą stemple, papiery i inne tasiemki ;-)
Zasady są takie same, jak w większości tego typu zabaw: komentarz i podlinkowane zdjęcie na swoim blogu. Nie musisz być moim obserwatorem, jeśli chcesz dodać mnie tylko w związku z tym candy. Jednak będzie mi bardzo miło, jeśli zaczniesz mnie obserwować z powodu zainteresowaniem tym, co pokazuję i o czym piszę.
Losowanie odbędzie się 20 listopada, a zgłaszać można się do 19 listopada.

75 komentarzy:

Ewa pisze...

u nas też bakcyle się rozszalały... zdrowiej Kochana!
a Twojej rozdawajki nie mogę ominąć ;) pędzę lecę wklejać fotkę :)

Jusia pisze...

Magda to jakaś epidemia panuje :(
Ja niestety w Twoim candy udziału nie wezmę, bo po wygranej nie wiedziałabym co z tym zrobić :)

Attane pisze...

a ja z checia przygarne,jak oczywiscie wygram,hehe:)
zdrowka zycze

ania.n pisze...

Witam z checia zapisze sie na candy
ania_reg@poczta.onet.pl

Marysia Kustusz pisze...

Przede wszystkim życzę powrotu do zdrowia.:)
Po candy się z miłą chęcią zapiszę, bo u mnie trochę odwrotnie - miejsca na papiery itd jest dużo, a samych papierów ciągle mało.:)
Pozdrawiam!
http://zonaswojegomeza.blogspot.com

ROMA pisze...

Zapoluję chętnie na przydasie, bo lubię zdobywac nowe umiejętności. Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

j. pisze...

Ustawiam się w kolejce po przydasie:) zdróweczka...

justysias7000 pisze...

Mam nadzieje że choróbsko już cię opuściło, zdrówka!! Na candy z wieelką przyjemnością sie zapisze;)
pozdrawiam:)

eniutek pisze...

Ja też walczę z anginą drugi tydzień a od antybiotyków aż się świecę :)
Zapisuję się na CANDY i cierpliwie stoję w kolejce. Życzę zdrówka .

Anonimowy pisze...

I ja zapisuje się na candy, lubię niespodzianki. Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka ;)

LavInArt pisze...

Ustawiam się z wielką przyjemnością w kolejce, dopiero zaczynam z scrapem więc wszystkie "przydasie' są mile widziane :)

ZUzanna pisze...

Uuu.. no masz Ci los.. następna chora.. Zdrówka życzę, dobrej pogody i cierpliwości (w tej chorobie ;) )
I w kolejeczce grzecznie się ustawiam..

Asia-majstruje pisze...

W takim razie dużo zdrowia! Ech, nie ma to jak choroba w momencie, kiedy chciałoby się coś zrobić, ale sił nie starcza...

Z chęcią zapisuję się na Twoją rozdawajkę. I liczę na wygraną :)

Pozdrawiam Cię serdecznie,
Asia
http://asia-majstruje.blogspot.com/

Mysia pisze...

Z wielką radością zapisze się po cukierki niespodzianki ;o) Ściskam za siebie kciuki ;o)
Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno ;o)
Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

Jagna pisze...

chętnie wezmę udział i zapraszam do siebie :)
http://domowezaciszejagny.blogspot.com/

Agnieszka pisze...

Z przyjemnością dołączę do zabawy:)

aeljot pisze...

Chętnie spróbuję szczęścia :)

pijana_wiatrem pisze...

Zdrowiej szybciutko :)
Na Candy oczywiście, że się palę :)

niga pisze...

zdrówka bo zdrówko najważniejsze :)
a przydasie chętnie przygarnę o ile szczęście dopisze:)

scrapfantazje pisze...

uwielbiam przydasiowe niespodzianki! do ogonka stanę i ja:)

rhodiana pisze...

To ja zdrówka życzę, się zapisuję i zapraszam na moje Candy :)

ecila pisze...

Przesyłam słoiczek witaminki C, kropelki radości oraz pluszowy termoforek;)

Égotiste pisze...

Niestety nie posiadam jeszcze bloga, ale nie mogłam się powstrzymać, aby się nie zgłosić. mam nadzieję, że mi wybaczysz ;( Jestem obserwatorem bloga anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

Igoria pisze...

Szybciutko wracaj do zdrowia, bo domyslam się, że Ci ciężko - ja mam niemal chroniczne zapalenie zatok non stop, więc łączę się w bólu! Na candy zapisuję siecałym sercem, bo, choć dopiero zaczynam zabawę z kartkami i scrapkami - podoba mi się coraz bardziej :)

Esstele pisze...

Witaj,ja chętnie dołącze do zabawy i zacznę obserwować:)

Zapraszam do mnie-również organizuję Candy:)

www.esstele-deco.blogspot.pl

Anonimowy pisze...

Staje w kolejce :)

marrika91 pisze...

Ustawiam się w kolejce do losowania, pozdrawiam i zapraszam na moją zabawę :)

MADLINE pisze...

Zyczę zdrowia i próbuję swoich sił. Pozdrawiam

Ulson pisze...

i ja zapisuję się na candy :)
pozdrawiam serdecznie
ula.ornoch@gmail.com

ystin pisze...

zapysuję sie, bo moze w końcu uda mi sie wygrać jakieś akcesoria scrapkowe, i mozę coś stworzę....i oczywiscie obserwuję, bo jhak można by nie!

Justyna pisze...

I ja się dopiszę do kolejki :) A o tych stosach zalegających przydasi coś wiem :)
Życzę zdrówka :)

katka pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
kati.sc625@ interia. pl

M(aniek) pisze...

i ja staje w kolejce :)
pozdrawiam

raeszka pisze...

I ja z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

Kalina pisze...

I jeszcze ja spróbuję szczęścia:)

Marta - Martenka pisze...

Chętnie przyłączam się do zabawy :)
Pozdrawiam!

Laura pisze...

Dużo zdrówka życzę i ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

Unknown pisze...

Trafiłam przypadkiem, zostanę na dłużej :) zapisuje się na niespodziankowe słodkości :)
zapraszam do odwiedzin mojego skromnego bloga. Info u mnie w pasku bocznym zamieszczone :D
pozdrawiam i życzę dużo zdrówka- ja chorowałam niedawno przez 3 tyg...
Chabrowa_Panienka

Fabryka Spokoju pisze...

Znam ten ból, gdy zdrowie odmawia posłuszeństwa wtedy, gdy głowa pełna pomysłów, a w ręce aż pali się praca :) Ale w tym roku bronię się przed chorobami propolisem i - odpukać! - działa :D Życząc więc wiele siły i zdrowia, uroczyście oznajmiam, że chętnie przygarnę trochę Twoich zbiorów :)

kalamaja pisze...

Chętnie przygarnę wszelkie słodkości tasiemkowe, papierowe itp, dlatego grzecznie ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam
http://kalamaja-kalamaja.blogspot.com/

Haft i Patchwork pisze...

Witam. Tasiemki, papiery i inne drobiazgi chętnie wykorzystam, więc chętnie się zapiszę:)

Polcia pisze...

bardzo chętnie ustawiam się w kolejce ;)

zapraszam również do mnie na cukierka
www.wszkatulce.blogspot.com

Aga pisze...

z przyjemnoscia usawie sie po Twoje skarby :)

ewkiki pisze...

Staję i ja w klojejeczkę i pozdrawiam serdecznie:)

Dominique pisze...

Uwielbiam niespodzianki :)
Chętnie się zapisuję :D

Dzieła Madame pisze...

lubię niespodzianki, więc się zapisuję:)

lucy z mazur pisze...

Bardzo chętnie przygarnę to,czego masz za dużo

Agnieszka pisze...

zdrówka życzę, a na słodkości chętnie się skuszę :)

cohenna pisze...

Jestem chętna :)

zapraszam na moje cukierki www.cohenna.com

ważka pisze...

ustawiam się z radością i życzeniami zdrowia

barbaratoja pisze...

Zobaczymy, może będę miała szczęście w losowaniu;-)

april79 pisze...

z przyjemnością się zapisuję i będę zaglądać częściej:)

MILA25 pisze...

Życzę zdrówka . Mnie i moje dzieciaki tez coś chwyta właśnie . Dziękuję za szansę na wygraną . Banerek w pasku bocznym . Pozdrawiam i zapraszam do mnie Mila

skimmia pisze...

Dużo zdrowia życzę i do kolejeczki się ustawiam po słodkości :-)
pozdrawiam i zapraszam na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam cieplutko

Dorota pisze...

ustawiam się w kolejkę!

http://wyklejwymaluj.blogspot.com/

maj. pisze...

I ja z przyjemnością się zapisuję :)
I życzę wyzdrowienia!!!

Ladybug pisze...

z przyjemnością stanę w kolejce:)

Magdalena Deberny pisze...

Ja też namiętnie zbieram :) Może mi się poszczęści.
http://dziescilat.blogspot.com

Musta pisze...

Zapisuję się i lecę podziwiać Twoje dzieła! :)

Unknown pisze...

Zapisuje się z wielką chęcią i zapraszam serdecznie na moje Cnady papierkowe ---> www.magicznakartka.pl Pozdrawiam :)

Jadzik pisze...

Zdrówka życzę i chętnie wezmę udział w twoim candy. Zapraszam tez na mojego bloga http://krzyzykowakrainna.blogspot.com/
Będę tu często zaglądać:)

mraciek pisze...

Życzę zdróweczka i ustawiam się w kolejce na małe co nieco :)

Niki pisze...

i ja tez zdrowia zyczę ^^
Zapisuje się do candy :D
stylizacje-i-makijaze.blogspot.com

Anonimowy pisze...

bardzo ładne rzeczy tworzysz :)
pozdrawiam i zapisuję się na candy
ulcia_f@o2.pl

Karolcia pisze...

Wspaniałe candy, staje w kolejce i zapraszam do siebie.

zainspirowana pisze...

mogę i ja dołączyć...?
powoli wracam do świata blogów :)

www.za-inspirowana.blogspot.com

Karkakg pisze...

z chęcią zgłoszę się i ja :)

made-by-ADe pisze...

piękności tworzysz to i śliczności muszą być w tej paczce :) staję w kolejce!

barbarahaft pisze...

bardzo chętnie ustawie się w kolejce po słodkości...

malinka pisze...

ja takze ustawiam sie w kolejeczke

vvia pisze...

miło mi będzie na troszkę się tutaj zatrzymać i trwać w oczekiwaniu...

Anonimowy pisze...

Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka życzę. Ciekawość mnie zżera cóż tam w niespodziance jest może się uda i się załapię.
Arleta
Arleta.manuszak@wp.pl

jhkhjlh pisze...

Jeszcze ja jeszcze jaaa ... :)
Zapisuję się na te cudne candy i zobaczymy !! A tymczasem zapraszam do mnie na blog i idę pozwiedzać twój :D
http://nibyswiat.blogspot.com/

Mruk pisze...

To jeszcze ja się zgłaszam do zabawy w niespodziankę

Unknown pisze...

Nie wiem czy się jeszcze załapię ale jak tak to bardzo chętnie wezmę udział w zabawie:)
Zapraszam także do siebie na Candy w Kurniku!