Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

poniedziałek, 12 września 2011

Dziś - dla odmiany :-)

...dzień zaczął się baaardzo miło :-) A to za sprawą Doroty z bloga Warkoczyki i inne splociki. Zapisałam się do niej jakiś czas temu do zabawy Podaj dalej i dziś właśnie dostałam od niej przesyłkę. Zupełnie się nie spodziewałam przesyłki, bo jakoś mi wyleciało z głowy, że zapisywałam się na tę zabawę, choć wciąż mam w pamięci fakt, że na przesyłki ode mnie czekają 3 osoby :-)
W przesyłce były same cudowności: pocztówka z Sosnowca, serducho, saszetka zapachowa z pięknym haftem, serwetki, herbatki i fisielek :-) I wszystko to było pięknie zapakowane, choć na zdjęciu tego nie widać.
Raz jeszcze dziękuję za radość, jaką mi sprawiłaś tą przesyłką. 
A Wy, dziewczyny, które się zapisałyście u mnie - strzeżcie się, niedługo Wasza kolej ;-)
Pozdrowionka!

Brak komentarzy: