Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

niedziela, 25 września 2011

Segregator na przepisy

Już dawno chciałam sobie coś takiego zrobić, ale jakoś nie miałam natchnienia. Teraz pojawiła się okazja, bo zamówiłam sobie papiery 12x12" do robienia albumu dla mojej córeczki, a papiery te przywędrowały do mnie w sztywnej kopercie o wymiarach nieco większych niż zamówione papiery. Wykorzystałam więc ową kopertę i powstało to:
Koszulki w segregatorze są rozmiaru A4, więc, jak widać, segregator jest troszkę większy niż A4. Zastanawiam się, czy nie dorobić kieszonek na wewnętrznej stronie okładki, żeby móc chować w nich jakieś małe wycinki z czasopism, czy karteczki z zanotowanymi na szybko przepisami.

4 komentarze:

Ewa pisze...

kapitalny pomysł - świetnie to wyszło!
myślę, że kieszonki Ci się przydadzą :)

Elżbieta pisze...

Świetnie wymyśliłaś ozdobienie tego segregatora. Gdybym miała więcej czasu, pewnie też bym sobie coś podobnego zrobiła. Na razie jestem zajęta robieniem sukienki dla pewnej ślicznej, malutkiej Dziewczynki:)

Asia-majstruje pisze...

Uwielbiam recykling :) Kieszonki na pewno się przydadzą, więc koniecznie!

jhkhjlh pisze...

no ba !! Kieszonki to wręcz podstawa !! :) super