Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

czwartek, 6 października 2011

Jupiii!

Pamiętacie moje kwiaty z tego posta? Otóż wysłałam zdjęcie oprawionych kwiatów do redakcji magazynu, z którego zaczerpnęłam wzór na ów obraz.
Tak to zdjęcie wygląda:
I dziś dostałam list informujący mnie, że moja praca zostanie wykorzystana w dziale z listami od czytelników! :D Oto dowód:
Jak widać na załączonym obrazku do listu dołączono kilka kolorów muliny i kwiatka - ucinaczka z ukrytym tym czymś, co pomaga nawlekać nitkę na igielne ucho (nigdy chyba nie wiedziałam, jak to się nazywa). Pomiędzy płatkami kwiatka są mikroskopijnej wielkości nożyki ucinające nitkę :-) Praktyczny i ładny gadżet. Szkoda tylko, że nie podali w którym numerze wykorzystają moje zdjęcie. Nic to - będę polować :D
A choroba nadal nie odpuszcza... :-(

4 komentarze:

Ewa pisze...

Magduś, gratulacje! Dobrze, że taki jasny moment Ci się dzisiaj trafił :)

Elżbieta pisze...

Gratuluję , Córcia i cieszę się bardzo. Zamawiam sobie to czasopismo z Twoją pracą :)

Agata z magicznego atelier pisze...

Gratuluję wyróżnienia :) I zdrówka zyczę, buziaki
Agata

Iwona pisze...

Łał,łał:)Jest cudne:)