Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

piątek, 14 października 2011

Radośnie

Wczoraj kupiłam magazyn, w którym ma być wydrukowane zdjęcie z moim haftem z niewielką, ale jednak, nadzieją, że to w tym wydaniu je odnajdę. 
I jest!!! Na tej stronie...
...w tym kąciku...
Ta daaam! Pękam z dumy :-)
A zanim dowiedziałam się o tym, że mnie wydrukowali, spędziłam cudownie czas z córeczką w parku, oglądając kaczki, kurki wodne i inne ptaszki i zbierając kolorowe liście.
Wczoraj dostałam też prezent do dawno zamówionej prenumeraty, który mnie bardzo ucieszył. Mianowicie dostałam dwa zestawy mazaków Letraset, o których zawsze marzyłam, a na które szkoda mi było pieniądze wydawać ;-) oraz folię samoprzylepną do nadruków. Zdjęć nie mam, bo jakoś zapomniałam je zrobić, a teraz mi się już nie chce ;P Ale efekty używania mazaków na pewno wkrótce pokażę na blogu. Co do folii, to jeszcze nie wiem, co z nią zrobić, bo nawet nie wiedziałam, że takie coś istnieje, więc nie wiem, do czego ją wykorzystać. Coś na pewno wymyślę ;-)
Pozdrawiam wszystkich życząc miłego dnia.

3 komentarze:

Jusia pisze...

Gratulacje Magda !!
I publikacji i tej uroczej małej damy :)

Elżbieta pisze...

Cieszę się z Twojego sukcesu i zazdroszczę, bo też chciałabym się wybrać z tą śliczną panienką na taki spacerek :))

Ewa pisze...

Gratulacje!
A córcię masz śliczną :)