Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

sobota, 8 października 2011

Wymianka kawowa

Dostałam przesyłkę - przecudowną - i znam tylko imię, nazwisko i adres nadawcy, za to nie znam adresu bloga! W każdym razie ślicznie dziękuję Agnieszce, która tę przesyłkę dla mnie przygotowała oraz Marcie, która zorganizowała wymiankę.
Ten biały materiał pod spodem to KANWA!!!!!! A mnie się właśnie kończy i miałam zamiar kupić. Poza tym śliczne, kolorowe tasiemki, kawki i herbatki, ale przede wszystkim wspaniałe zakładki do książek i zawieszki. A to wszystko z motywem kawy.
I znów mam radochę dzięki przesyłce od kogoś bardzo miłego :-)

5 komentarzy:

eniutek pisze...

Ale kawowe piękności dostałaś .
Zawieszki prześliczne :)
Pozdrawiam

Elżbieta pisze...

Super! Tylko pozazdrościć :)

Ewa pisze...

śliczności prawdziwe!

dusia pisze...

Madziu dziękuję za odwiedziny i jeszcze bardziej za pozostawienie przemiłego komentarza. Pochwaliłaś moje prace, a Twoje krzyżyki są po prostu cudne! Kiedyś ich próbowałam, ale niestety nie mam aż tyle cierpliwości. Zapraszam Cie jeszcze kiedyś do siebie, ja też tu będę zaglądać. Pozdrawiam.

Iwona pisze...

Śliczne cudeńka:)